Crinoline.

28.03.2008., petak

Handwriting.

Photobucket



Da, naslov zvuči malo debilno. Ali o tome ću pisati. O svome rukopisu.

Zašto?

Ne tako davno, netko me podsjetio na to da kažu da rukopis govori sve tvoje osobine. Valjda.
A onda sam se prisjetila da sam, ne toliko davno - negdje u prošlih godina dana, riješila test na netu o značajkama rukopisa i kako je gotovo sve bilo točno.

Ima nešto u tome.

Test sam riješila na nekoj stranici od koje izgubih link, ali doimala se, onako, profesionalno. Naravno, na engleskom.
A rezultate su mi poslali u mailu, pa sam ih spremila.
Sada vama prenosim verziju prevedenu na hrvatski (by me).
Necenzurirano.

~~~

Photobucket

Za grafologa, razmještanje na papiru odražava držanje onoga koji piše naspram njegova osobnog svijeta i odnos prema stvarima u vlastitom prostoru. Ako su ulazn podaci točni, Crinoline ima mnogo bijelog prostora na na lijevoj strani papira. Crinoline popunjuje ostatak lista na običan način. Ako je to istina, Crinoline ima ima zdrav odnos prema prošlosti i spremna je krenuti dalje. Desna strana papira predstavlja budućnost i Crinoline je spremna i voljna započeti živjeti sada i planirati budućnost. Crinoline bi voljela ostaviti prošlost iza i krenuti dalje.

Uvijek, ali uvijek mi ostaje do kraja stranice sve više bijeloga na lijevoj strani papira. To me smeta, ali kada počinjem paziti na to, opet nije ravno, kao po uzici. Ali dobro, očito da je to zdravo.
Ne veže me ništa osobito u prošlosti, tako da je to istina.

Photobucket

Crinoline ima veoma neobičnu donju y petlju. Ako su ulazni podatci točni, Crinolinin y ili g je velik i ima trokutast izgled donje petlje. To nije uobičajeni potez, ali implikacije su vrlo zanimljive. Kako započinjete proučavati analize rukopisa, naučiti ćete da bilo koja petlja označuje maštu. Ova donja petlja označava količinu mašte koju Crinoline ima prema (*khm) sexu i tjelesnim stvarima. Njezin donji potez je velik, stoga je njezina «čulna» sposobnost zamišljanja velika i otvorena. Nadalje, jer je petlja trokutastog oblika, to nagovještava određenu radoznalost u određenim aspektima seksualnosti. Ukratko, Crinoline je otvorena prema nekim vrlo novim seksualnim idejama i voljna sve jednom isprobati. Rekao bih da je Crinoline prilično dinamična i razigrana ljubavnica. Pazi se svijete!

Khm, khm. Rekoh necenzurirano.
Mogu samo reći da moja petlja baš nije posve kao ova na slici, ali to je bilo najsličnije.
Malo je manje trokutasta. Više u obliku suze, a to je opet blizu trokutu, zar ne? Trokutu sa zaokruženim kutovima.
A što se tiče značenja.... Javim vam jednoga dana. =D


Photobucket

Crinolinina prava slika o sebi je bezrazložno niska. Jednom je netko rekao Crinoline da ona nije jako dobra i lijepa osoba, i ona je povjerovala. Crinoline se također plaši da bi mogla doživjeti neuspjeh ako poduzme veliki rizik. Prema tome ona se opire postavljanju previskoih ciljeva, riskirajući neuspjeh. Crinoline je sposobna ostvariti puno više od onoga što trenutno postiže. Sve se to povezuje sa njezinim samopouzdanjem. Crinolinino poimanje sebe je neprirodno nisko. Crinoline će ostati u lošoj situaciji predugo... zašto? Jer se boji da ako učini promjenu, može postati lošije. Teško je za Crinoline planirati predaleko u budućnosti. Ona se nekako prima stvari na osnovi dana za danom. Ona vam može reći svoje snove, ali ona živi danas, sa strahom od promjene. Bez obzira kako glasno govori, pogledajte njezine radnje. To je možda jedna najveća prepreka sreći: ljudi koji ne vjeruju u sebe i ne vole se. Crinoline je primjer osobe koja živi sa jako niskom slikom o sebi jer joj je urođeno samopouzdanje slomljeno.

Ok, ne znam baš da mi je netko rekao da nisam divna i krasna, ali istina je da imam nisko samopouzdanje.
A ja sam mislila da je baš fora stavljati crticu tako nisko! Ipak nisam promijenila rukopis, još uvijek mi je to fora.


Photobucket

Crinoline je zbirni i procesni mislilac. Voli imati sve činjenice prije no što odluči. Ona misli i stvara poput zidara (?), slagajući činjenicu na činjenicu. Njezin obrazac razmišljanja ili zaključivanja nije gotov dok i poslijednja činjenica nije na svom mjestu. Poput tog ciglenog zida, Crinoline uči brže kroz vizualnu demonstraciju, nego kroz kratke verbalne upute. Jednom kada nauči novo gradivo, i razumije ga, ne zaboravi ga. Crinoline je metodičan mislilac, stoga je kadra formirati stvari i smišljati nove ideje. U raspravi često izgubi zbog brzog razmišljanja ljudi, jer ona trideset minuta kasnije razmišlja što je trebala reći. Ovi ljudi su često «knjiško pametni», ali mogu biti pobijeđeni u brzim verbalnim debatama. Ona može učiti nove ideje sporijim ritmom od ostalih «manje detaljnih» ljudi, ali kada to razumije, može podnjeti ponavljanje. Neki ljudi mrze poslove sa previše ponavljanja, ona ih može podnjeti bolje od većine.

Da, da, sve činjenice na okupu, ili me nešto kopka. Logičko razmišljanje, također točno. Rasprave gubim. I kasnije se sjetim mali milijun stvari koje sam mogla reći umjesto onoga što sam zbilja rekla. I žalim...


Photobucket

Crinoline će biti iskrena i izravna kada izražava svoje mišljenje. Reći će im što misli ako oni to zatraže, sviđalo im se to ili ne. Tako da, ako zbilja ne želite njezino mišljenje, ne pitajte za njega!

Ovo je kontradiktorno sa onim niskim samopoštovanjem, nije li? Ne volim ljudima preiskreno reći, ako je to iskreno loše za njih. Njihovo samopouzdanje. Uglavnom samo ljudima s kojima sam bliska. Znaju neki... =D
Nda, odnosi se na lijevo o.


Photobucket

Crinoline upotrebljava rasuđivanje za donošenje odluka. Njome vlada glava, a ne srce. Ona je hladna, sabrana osoba koja obično ne iskazuje osjećaje. Neki je mogu vidjeti kao bezosjećajnu. Ona ima osjećaje, ali nema potrebe izražavati ih. Povučena je u sebe i uživa biti sama. Okolnosti u kojima Crinoline izražava osjećaje uključuju: ekstremnu ljutnju, ekstremnu strast i ogroman stres. Ako je netko naljuti dovoljno da mu odgovori, ona zbog toga kasnije neće žaliti. Ona vodi «zabilješke» tih «oznaka» i kada dođe do poslijednje «oznake» dati će im do znanja da su pošli predaleko. Nekim dijelom njome vlada osobni interes. Svi njezini zaključci su doneseni bez vanjskog emocionalnog utjecaja. Ona je vrlo razborita i ostati će mirna u hitnom slučaju. U slučajevima gdje drugi ljudi mogu postati histerični, ona ima stabilnost. Crinoline će raditi učinkovitije ako joj je dan prostor i vrijeme za samoću. Draže bi joj bilo ne biti stalno okružena ljudima. U vezi će pokazati svoju ljubav svojim postupcima radije nego riječima. Reći «Volim te» nije potrebna rutina jer osjeća da to njezina srodna duša treba već znati. Jedina iznimka ovome je ako ona logično zaključi da je najbolje za njezinog partnera čuti kako svoju ljubav verbalno izražava.

Da, ne mogu reći da sam baš jako nagla i impulzivna. Razmišljam.
Emocije... baš i ne pokazujem pretjerano. Kad me netko toliko naljuti.. to je to.
E sada, ovo s histerijom... Histerična sam ako je kraj mene netko hladnokrvan.
Ako je kraj mene netko histeričan, ja ću biti hladnokrvna. Bar neko vrijeme. Bar izvana.


Photobucket

Ljudi koji pišu slova u prosječnoj visini i prosječnoj veličini su umjereni u sposobnosti društvenog međudjelovanja. Prema ulaznim podacima, Crinoline ne piše preveliko ni premalo, upućujući na uravnoteženu sposobnost društvenosti i međudjelovanja sa drugima.

~~~

To je to. Zanimljivo, zar ne?
Otvorite svoje bilježnice i proučite malo svoje rukopise.
Možda i u njima ima nekih od ovih karakteristika?

Ali rukopis se mijenja.
Paralelno s osobinama?
Ne bih znala.
U svakom slučaju, znam da sam prije puno, puno drugačije pisala. Ili je to bilo samo zato jer nam u nižim razredima osnovne škole nisu dopuštali da pišemo iako drugačije nego «krasopisom». A to moje nije ni izdaleka izgledalo krasno.

I samo još nešto...
Nijedna od ovih fotografija nije moga rukopisa, da nebi bilo zabune.

Ispričavam se zbog nespretnog prijevoda. I gramatičkih grešaka. Moj Word nema podršku za hrvatski. Imbecil.

Smješak...

Photobucket



<< Arhiva >>